Stránky

pondělí 13. května 2013

Návod na přáníčko s "Vlčím mákem"


Je to jen pár dnů, co jsem objevila na stránce www.d-hobby.cz
toto krásné razítko s vlčími máky.


 
 
Už dlouho jsem něco podobného, co by se hodilo na narozeninová přání hledala. Je to naprosto úžasné a myslím, že i velice kvalitní razítko od Sheeny Douglass. Hned jak mi dorazilo poštou domů, udělala jsem si z jednoho razítka dvě.
Jak vidíte na obrázku, kromě zmiňovaných vlčích máků totiž obsahuje i skupinku něžných kopretin. Takže jsem razítko jednoduše rozstřihla na dva díly, abych
je lépe mohla využívat samostatně.




Základ tohoto přání tvoří červená čtvrtka. Na ni jsem nalepila o něco menší díl z bílého papíru, po jehož obvodu jsem tenkým černým popisovačem udělala tzv. falešné šití. Další nalepenou částí je opět o něco menší dílek z červené čtvrtky.
No a na závěr jsem přilepila ten nejhezčí díl z celého přání, tj. bílý papír s již vybarveným razítkem.

 

Při razítkování jsem použila černou barvu zn.Memento, rychle zasychá a při následném vybarvování se vůbec nerozmazává. K vybarvování používám aquarelové pastelky. Podle toho, jak silně tlačím pastelkou při barvení, takový je výsledný obrázek. Nemusí se vybarvovat celý motiv, stačí jen silněji kolem krajů a potom barvu roztahám pomocí vodního štětce po celé ploše. Abych urychlila dokonalé vyschnutí obrázku, lehce přefoukám horkovzdušnou pistolí.
Na závěr ještě přizdobím červenými samolepícími kamínky a cedulkou s příslušným textem. V tomto případě jsem použila nápis „Všechno nejlepší“
od Kety. Při samotném dokončování přání si ještě pomocí tupovací houbičky lehce začerním okraje přání a také dodám jemnost a lesk samotným vlčím mákům tím, že je zlehounka přetřu v některých místech červeným a zeleným glitter glue.
 
 
 

Přeji Vám všem hodně zdaru při tvoření a velikou kreativní fantazii…….
 
Foto a text: Lenka Pospíšilová




Žádné komentáře:

Okomentovat