Stránky

úterý 14. května 2013

Vybarvování razítek barvami Distress Ink



Ukáži vám jak vybarvuji svá razítka, na kterých jsem se stala naprosto závislá. U nás se dají velmi těžko sehnat a tak jsem byla ráda, když jsem je objevila také na tomto e-shopu. Je řeč o Magnolia razítkách, jak já jim říkám Magnolky nebo Tildy.

Pustíme se do toho.

 
 
 
Budeme potřebovat akvarelovou čtvrtku vysoké gramáže (250-300) – dobře se na ní barvy rozmývají, voděodolnou černou razítkovací barvu (já používám ArchivalInk), 2 velmi tenké štětce (jeden tenčí než druhý), paletku na kápnutí barev a barvy Distress Ink (náhradní náplněs kapátkem) příslušných odstínů, vybrané razítko Magnolia a kelímek s vodou na případné ředění barev a omývání štětce.
 
 

Začínám vybarvovat obličej. Odstíny : walnut stain a vintage photo, tattered rose . Kápnu vždy malou kapku barvy do paletky a nejprve tenčím štětcem namaluji tenký okraj u okraje obličeje (nejprve walnut stain a hned na ni vintage photo). Malinko namočím silnější štětec ve vodě ( vždycky si ještě přebytečnou vodu otřu do ubrousku) a pomalu krouživými pohyby tenkou čáru roztírám směrem do středu obličeje. Až když mám rozetřeno téměř do běla, namaluji další kousek okraje obličeje. (celé kolem dokola to nikdy nedělám, barva zaschne a pak jde těžko rozmývat). Na závěr až když obličej zaschne ještě použiji odstín tattered rose a postupuji stejně od okrajů do středu. (Tento odstín se může i vynechat). Já ho používám až na úplný závěr, kdy maluji i tváře.
 
 

 
Stejným postupem vybarvuji ruce a nohy.




Vlasy maluji trošku odlišným způsobem. Základ mi vytvoří odstín antique linen – tím vybarvím celé vlasy. Když barva zaschne (já jsem mezitím vybarvila boty), tenkým štětcem a odstínem walnut stain nebo i vintage photo ztmavím některá místa. Silnějším štětcem opět tmavší barvu rozetřu do ztracena, někdy ji ani neroztírám a nechám zaschnout.
 
 


A jdeme na boty a ponožky– postup práce je obdobný. Stačí mi odstín walnut stain a pumice stone. Nejprve si tenčím štětcem namaluji tmavší místa a pak je silnějším štětcem namočeným pouze ve vodě roztírám.




Vybarvíme šaty – odstínem pumicestone. Zase od okrajů naneseme a roztíráme do celé plochy. Pak ještě na některých místech přidám tento odstín výraznější (okraje rukávů, dole okraj šatů).
 


 
Pak vybarvím pastelky. Zvolila jsem odstín modrá = stormy sky, zelená = old paper a peeled paint, červená = fired brick.
 
 
 



Na závěr tváře barvou tattered rose a Magnolka je hotová. Často ji přizdobím ještě glitrovým lepidlem na některých místech. Tady okraj rukávů, šatů a trošku boty.





Výběr barev záleží jen a jen na vás. Po každé může být Magnolka jiná. Je to práce „piplavá“, ale strašně mě baví a relaxuji při ní. Nejčastěji pak Magnolky využiji na přáníčka nebo papírové tašky aj.
 


 
 
Foto a text: Pona

Žádné komentáře:

Okomentovat