Stránky

úterý 10. února 2015

Narozeninový dort




Protože jsem špatná pekařka a měla jsem potřebu svému miláčkovi k narozeninám udělat dort, ať neřekne, že všichni mu pečou jen já ne. A taky jako poděkování za ta kvanta vyřezávacích šablonek, které sponzoruje, však to znáte...
Tak jsem přemýšlela, jak to teda udělám...

Na Pinterestu v sekci: "gift box template" (dárková krabice šablonka) si vyberete šablonku, která se Vám bude nejlépe hodit. Bohužel, je třeba si ji vytisknout. Nejlépe hned na tvrdý papír, každá kopie zvyšuje nepřesnosti a krabička musí "sedět".
Vystřihnete, zarýhnete sklady, slepíte špici a boky, naplníte "překvapením" a můžete začít zdobit - lístky, květy, mašle.....co kdo chce.


Záleží na Vás, budete li dělat jen jeden kousek, nebo hned celý dort.
Mám balík zelených tvrtých papírů, proto jsem začala s nimi.
Pozor na rýhování, musí být přesné, jinak krabička nesedí.



Hezké tvoření!  HannaH

Foto a text: HannaH

Žádné komentáře:

Okomentovat