Stránky

čtvrtek 18. června 2015

Přání bez použití razítek - pro nejlepší paní ředitelku :) 

 

Dnes vám představím přání na speciální objednávku pro 
 
"Nejlepší paní ředitelku"
 
Zvláštností je, že ačkoli stempluju a tušuju jako o život, tohle přání 
jsem vytvořila bez použití razítek a inkoustů:)
 

Zadání znělo:
 
* přání by mělo být veselé, jako je povaha paní ředitelky,
* paní ředitelka má ráda oranžovou, zkombinujte ji třeba s hnědou nebo s tyrkysovou,
 
No a já si řekla, proč nezkombinovat s oběma barvami?
 
 
Náhled z procesu výroby:
 
Přes masku nanesu embossovací lepidlo
 
Posypu tyrkysovým embossovacím práškem Distress Broken China
 
Zatavím pistolí a hned mám veselý podkladový papír :)
 
Tyrkysový pásek šíře 3" ořežu v bordurové raznici 
 
 
Na spodní okraj pásku přilepím oranžovou saténovou stuhu.
 
V Big Shotu vyřežu věneček z  Jarního setu Rayher, podlepím 3D kostičkami.
 
Přilepím jej lehce asymetricky na podklad.
 
ozdobím nachystanými DIY květy a lístky, které jsem si vyřezala v Big Shotu nebo pomocí raznic,
středy květů dozdobím pomocí Liquid Pearls (Baby Blue, Dark Chocolate a Pumpkin.
Návody na moje DIY květiny najdete >ZDE<
 
Přidám pár kamínků na kulatý štítek
 
A konečný výsledek:
(jak se dělá krabička na přání jsem vám ukazovala >>ZDE<<)
 







 
Tak, doufám, že se bude zákaznici i obdarované paní ředitelce líbit :)
 
 
Díky za pozornost a přeji krásný den.
 
 
Foto a text: 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat